Monday, May 2, 2011

a newbie ex so on now boyfriend ♥

hey , kita dah couple agak ****  kann ? hahaaa
somehow , this time kita tak macam dulu . imisstheoldus . 
dulu , kita selalu calling calling . maybe kali nih kita tak macam tuh sbb 
kau duk asrama kann ? Tapi still , kita jarang kontek kot . da lha kau duk 
terengganu and aku duk penang . Makk aii , 7 jam perjalanann :|
aku seriously tkthu and kompius kenapa aku sayang sangat kat kau . 
sampai aku heboh kat sume orang including fb yang aku ada boyfriend --'
aku happy ah kau muncul balik dalam hidup aku . aku lagi gembira and stuff . 
kau banyak halang aku buad bnde negatif which is good lhaa sebab kau halang . 
aku sayang kau sampai aku sanggup turun terengganu walaupun aku tahu kalau 
aku balik , aku kena berdepan dengan Hj Kamaruddin ! YESS ! ayah aku and mak tiri 
serta adik adik sekalian . aku sayang kauu . aku nak kau happy couple balik dengan aku . 
aku tanak kau menyesal tak sudah couple balik dengan aku . 
walaupunn kau sometimes blurr yang amat , tapi aku suka . sebab comel ahh bhaii . 
kawan aku kata dia suka tengok kalau aku bercinta sebab aku macam budak budak . 
kau kata ape2 je , aku akan suka . pastu , wall facebook kau penuh dengan spamming dari aku je .
pernah aku tanya kau , tkpe ke aku post macam2 ! kau jawab , "alaa , memang i nak penuhkan wall i ngan u je sayangg " 
wahh wahh . aku pon lagi lhaa suka . memenuhkan wall orang lagi lagi orang tuh orang yang kita sayangg . 
tapi , aku nak mintak maaf cos lately , aku rase lain semacam . 
aku dapat anonymous phone call :'(
menakutkann . dia cakap macam macam pasal kau . and aku takut kalau benda tu betul . 
aku tanak bnda tu betul sebab aku betol betol sayangkan kauu babii . 
kau je yang boleh buad aku happy walaupun  sometimes aku nangis tiap kali gayut ngan kau . 
tapi tuh kan lumrah ~ 
aku terima je . mulai saat ni , aku takk akan percaya cakap orang lain selain kau sbb aku sayang kau . bukan dorg . 
ni hubungan kita , and we're gonna make it work together cos we have something that they dont . 
which is LOVE ! 
thats all . 


iloveyousomuchsayangg . 


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






she's a gaga freak

No comments:

Post a Comment